HubSpot

HubSpot marketing automation software zorgt voor relevantie tijdens het aankoopproces van de (potentiele) klant. De complete set met marketing automation tools geeft je inzicht, genereert meer leads, geeft sales een boost en maakt je ROI beter zichtbaar.

Lab701 Social Media Factory is Certified Partner van HubSpot. Gebouwd om alles uit je marketing & sales activiteiten te kunnen halen. Samen met Lab701 werk je aan Marketing (automation), jullie Sales (CRM) opvolging en/of je Customer Service Hub. Maar dan precies toegepast op jullie situatie.

HubSpot: modulair op te bouwen voor MKB & Corporate

HubSpot marketing automation software zorgt voor relevantie tijdens het aankoopproces van de (potentiele) klant.

Wil je niet direct starten met het complete pakket? Ook dat is mogelijk, HubSpot is modulair opgebouwd. Dit betekent dat je kunt starten met een Sales CRM (gratis), of met Marketing Automation, of juist de Service Hub. Ben je op een gegeven moment klaar om te groeien? Dan groeit HubSpot eenvoudig met jou mee.

Marketing automation en CRM integratie

Marketing automation software en CRM-systemen zijn onmisbare tools. Wanneer je deze samenvoegt, heb je écht een krachtige tool in handen.

Veel marketing automation platformen integreren met een losstaand CRM-systeem. Dat is waar HubSpot zich als eerste onderscheidt: het heeft een volledig geïntegreerd CRM die volledig synchroon loopt met je huidige CRM-systeem. Je hoeft dus niet over te stappen naar een nieuw platform.

Gebruik je op dit moment al Salesforce? Ook dan biedt HubSpot een uitstekende oplossing met een tweezijdige Salesforce integratie. Hiermee stuur je krachtige Marketing Informatie naar Salesforce & vice versa.

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke interface

Bespaar tijd bij het behalen van je doelstellingen met het handige dashboard: in één oogopslag zie je je online prestaties. De snelle en overzichtelijke interface laat je eenvoudig workflows opstellen, templates maken, en conversieformulieren maken. Daarnaast geeft de interface duidelijke rapportages en grafische presentaties van de sales-funnel weer.

Lead scoring met HubSpot

Samen met HubSpot is het mogelijk je online leads te “kwalificeren” door ze te scoren met HubSpot lead scoring. Hubspot biedt de mogelijk zelf je lead scoring variabelen te definiëren, of gebruik te maken van artifical intelligence voor de Enterprise versies.

Geef leads punten op basis van betrokkenheid, pagina tracking, potentie en de volledigheid van de informatie. Op deze manier wordt voor je salesteam vastgesteld wie de hoogste prioriteit geniet van je online leads!

De voordelen van HubSpot

  • Uitstekende prijs / kwaliteitsverhouding
  • Meest complete pakket op de markt & modulair uit te bouwen
  • Compleet CRM- en sales-systeem geïntegreerd
  • Service Hub integratie mogelijk
  • Overzichtelijk inzicht in je ROI

Net als andere bedrijven groei realiseren?

Wereldwijd zien organisaties sterke groeicijfers dankzij HubSpot. Wel is gebleken dat samenwerking met een bureau dat verstand van zaken heeft noodzakelijk is voor een aanhoudende groei. Investering in een tool zonder het maximale eruit te halen, is weggegooid geld.

Een samenwerking in combinatie met HubSpot is zeer waardevol. Uit onderzoek blijkt dat gemiddeld de volgende resultaten behaald worden:

  • 2,1 x meer bezoekers binnen één jaar
  • 2,5 x meer leads binnen één jaar
  • 70% van de klanten zagen een toename van de lead naar klantconversieratio

Check dit (Engels) artikel over Inbound Marketing met Hubspot en zonder Hubspot.

Inbound marketing / marketing automation implementeren in jouw bedrijf?

Natuurlijk kost het tijd om alles te bedenken en templates te bouwen, maar daar gaan wij je graag bij helpen. Ben je klaar om meer over HubSpot marketing automation te leren?

HubSpot is een krachtige tool, maar is ook erg complex. Aan de hand van een demo begrijp je beter hoe de tool al jouw systemen kan laten groeien.

Neem vrijblijvend contact met ons op!