Webcare 24/7

Je weet het eigenlijk zelf ook wel, er wordt online over je merk, bedrijf of branche gesproken, zowel positief als negatief. Op platformen als Facebook, Twitter, Google+, Vara Kassa, Klacht.nl, Kieskeurig en overige blogs en fora komen we diverse soorten berichten tegen. De positieve aandacht is te gek en geeft je een boost. Je bedankt diegene en je dag lijkt weer goed. Maar wat doe je met de negatieve berichten, of de berichten die extra aandacht verdienen, of zelfs een lead kunnen zijn? Wie pakt die alerts op en wat zijn de stappen die je neemt om te zorgen dat dit bericht een positieve wending krijgt of dat de schrijver op de juiste manier wordt geïnformeerd? Met 24/7 webcare houd je alles in de gaten en mis je geen enkele conversatie. Maar hoe zorg je dat je deze berichten filtert met bijna 2 miljoen Nederlandse berichten per dag en binnen 400.000 bronnen? Wil je meer weten over zakelijk inzetten van webcare, bijvoorbeeld via WhatsApp? App ons dan via 31612858849!

  • Webcare

    Voorbeeld dashboard OBI4wan

  • Webcare

    Voorbeeld rapportage OBI4wan

Ik wil meer informatie over webcare

Webcare via WhatsApp?

Stuur ons je vraag via WhatsApp: 31612858849