Social Media ROI bij events, beurzen en congressen

De ROI van Social Media is een populaire zoekterm in Google. Veel bedrijven zijn er dus naar op zoek: wat levert de inzet van Social Media nu echt op?

Ziet u Social Media als een leuke gimmick op uw beurs, congres of evenement, dan hoeft u geen wonderen te verwachten. Wanneer u echter op zoek bent naar een efficiënte en effectieve methode om uw bezoekers beter te leren kennen en uw klanten hiermee beter te bedienen, bent u bij Lab701 Social Support aan het goede adres:

U weet voortaan exact wat de ervaringen en belevingen zijn van uw bezoekers voor, tijdens en na uw evenement.

U vergroot de band tussen uw bezoeker en uw evenement en doordat u vanaf nu één-op-één communiceert met uw bezoekers en deelnemers.

Door deze band te onderhouden tijdens en na het evenement, (zelfs tot de volgende editie) vermindert u no-shows en vergroot u betrokkenheid.

Omdat u weet met wie u spreekt en weet wat er leeft, worden uw marketing inspanningen effectiever, efficiënteren heeft u veel minder “waste” dan u gewend bent.

U biedt uw exposanten extra ondersteuning met relevante informatie rechtstreeks van de beurs- of evenementenvloer. Uw exposanten profiteren van het feit dat u uw bezoekers kent en u biedt hen de mogelijkheid ook om direct in contant te blijven met bezoekers

Door monitoring en rapportages bent u altijd in staat zeer snel en adequaat te handelen waardoor uw inspanningen effectiever worden, minder tijd kosten en zo het succes van uw organisatie vergroten.